dilluns, 25 de febrer del 2013

Make your life easier

Aloha a tothom!!

Doncs bé, ja he emprès aquest viatge que tant de temps feia que desitjava. Sóc al paradís de les flors, de les muntanyes, de les platges i de les palmeres.
Perquè si... és un paradís.... Mica en mica un se'n va adonant d'apendre a disfrutar dels petits moments que ofereix cada dia. Un sol bon dinar amb la companyia d'un mateix, seguit d'una migdiada sota una palmera, mentre escoltes un xic de musiqueta de la Salseta del Poble Sec, pot arribar a no tenir preu, creieu-me!!!

Mica en mica ja vaig estant adaptat a la vida Honolulenca, que és molt diferent de la que vivim a Catalunya, però aquesta és part de la gràcia, si no no hagués marxat tan lluny (estic a l'altra punta del mon, i fins i tot l'estrella polar està a punt de tocar l'horitzó, només a 15 o 20 graus).
Realment m'estic plantejant el tema de tornar, si pogués tenir una caseta al costat de l'oceà amb 4 palmeretes que t'indiquen el camí de la platja, m'hi quedava... aquí s'hi està molt bé, estem a 24 de febrer, a les 7 de la tarda, i estem a 24 graus centígrads (encara no m'he acostumat als farenheit). Què més pots demanar que haver-te estat banyant al mar entre coralls i peixos de colors al febrer... RES! i mira que no soc un gran fan de la platja, qui ho sigui pot flipar.
Del que si que sóc un fan és de la muntanya, i el cert és que aquí n'hi ha moltíssimes per pujar i baixar, i sempre amb unes vistes a l'oceà brutals.

Realment, m'estic aplicant aquesta filosofia que dona títol a aquesta entrada, make your life easier... perquè ens hem de complicar la vida amb coses que potser només ens poden portar més problemes que avantatges?? Cal sempre valorar pros i contres, i fer el que un creu que és millor, un mateix, i pot ser que tota la resta del mon pensi el contrari, però la opinió d'un mateix és la que val per aquesta persona.

Encara em queda molt per descobrir d'Oahu, i també intentaré descobrir alguna altra illa, ja que estic molt a prop del que és la muntanya més alta del món des de la seva base (si, a hawaii hi pots trobar neu!), i també m'agradaria veure erupcions que desemboquen al mar, però... per desgràcia tot depèn de la nostra estimada generalitat que em doni la beca ja. ;) Tot i que... "solo se vive una vez", qui sap!!

Realment tinc la sensació d'estar vivint una experiència que com a persona et fa canviar, la multiculturalitat d'aquest estat dels EUA potser no la pots trobar enlloc més, els Hawaiians són el clar exemple de la barreja cultural Est-Oest. Algo brutal.

Bé, el que deia, feu la vostra vida més fàcil, deixeu-vos estar de tonteries, i mireu sempre, sempre, sempre endavant.

Mahalo!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada